23 Aralık 2010 Perşembe

BARBAROS İLKÖĞRETİM OKULU KERMESİ

Okulumuzda kermes yaptık bugün.!
Özel eğitim sınıfında engelli öğrencilerimiz var .
Akşama kadar üzerinde oturmak zorunda oldukları sandalyeler eski tip ahşap sandalyelerden.
Onlara daha rahat ,daha güzel masa ve sandalyeler alabilmek için yaklaşık 2000 TL'ye ihtiyacımız vardı.
1200 kadar öğrencimiz var okulumuzda.Her sınıfın da 2 şer tane gönüllü velisi.Gönüllü veliler,öğretmenlerimiz ve okul aile birliği (ben de içlerinden birisiyim) organize olduk .

Tüm veliler elimizden geldiğince pasta,çörek börek,poğaça,kısır yaptık.
Yapamayan hediyelik eşya aldı gönderdi ve sabah 8:30 dan öğleden sonra 4'e kadar satış yaptık öğrencilerimize.
O coşkuyu o heyecanı görmeliydiniz.Hergün okulda simit, tost yemekten bıkmış çocuklar,tenefüslerde adeta hücum ettiler kurduğumuz standlara.En çok kısır ve sarma seviyor bıcırıklar 40 kilonun üzerinde kısır sattığımıza eminim.En az 10 tencere de sarma vardı dolu dolu...
Geçen senden tecrübeliyiz ençok kısır ve sarma yapılmasını rica ettik biz de velilerden.Tabi sarma zor iş ama kısır ve kek onları doyurdu da doyurdu :)
2.sırayı ıslak kek ,browni ve yaş pasta alıyor.Kurabiye kek ve poğaçalarıysa çok az satın aldılar.Biz de son tenefüs ücretsiz dağıttık tüm kalanları.Yemeyen kalmadı yani 1200 öğrencimiz içinde ...
Özellikle o 1.sınıfların heyecanını ,ve diğer tüm o çocukların mutluluğunu herkesin görmesini isterdim ama o kadar yoğunduk ki fotoğraf makinemi götürmüş olmama rağmen tek bir poz bile çekemedim.
Çoğu Bıcırıklar da farkında kermeste para harcayarak okuluna katkıda bulunduğunun...
Nihayet tüm yiyecekleri tükettiğimizde elimizde kakan 10-15 parça hediyelik eşyayı da diğer kermeslerde satmak üzere bir kenara ayırdık ve yopladığımız paracıkları saymaya geçtik.
Ve  okulumuz tarihinin en yüksek kermes gelirini elde ettiğimizi sanıyorum çünkü 2000 TLnin üstünde bir para toplandı.Satılmak üzere birşeyler yapıp gönderen,çocuğuna kermeste harcaması için her zamankinden daha çok para gönderen ,artı kendileri de bizzat alışveriş yapan tüm velilere,satışta emeği geçen gönüllü velilerimize,
Kısaca Emeği geçen herkese çok çok teşekkürler....
Artık yepyeni bir özel eğitim sınıfımız olacak .Bugün çekemedim ama yarından sonra özel eğitim sınıfımızın eski ve yeni halinin fotoğraflarını yayınlayacağım :)))

8 yorum:

  1. Yapılan güzel işleri alkışlamaktan zevk alıyoruz,tebrikler ve başarılar.

    YanıtlaSil
  2. ne güzel faaliyetleriniz var, elinize, fikrinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. İlhami Bey ve Neşelihaller
    Çok çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, tebrik ederim duyarlılığınızı, dayanışmanızı ve tabiki başarınızı. Bu kadar duyarlı olabilse keşke tüm herkes. Ellerinize yüreğinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel olmuş Özgür! Çok isterdim kermese katılmayı. Kurslarla ilgili bilgi vermek için bana e-posta adresini iletebilir misin? Yılbaşından sonraki programları bildiririm sana da.

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim canım seni.Harika bir kermes olmuş gördüğüm kadarıyla bende daha önceden kermes organize ediyordum.Çok kolay deyildir. Yorucudur.Ama sonun da keyfi hiç birşeye değişilmez.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar hayırlı bir iş yapmışsınız, tebrikler..
    bende çok severim kermesleri...
    ayva çayını denediniz mi? sonucu merak ettim, eşimde öksürüyodu, onunki de geçti, inşl. faydasını görürsünüz...sevgiler

    YanıtlaSil
  8. hedefin üzerinde para toplanmış tebrik ederim!!!!

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com