6 Aralık 2010 Pazartesi

Bilinçli gençlerden Akdeniz Üniversitesi’ne teşekkür ziyareti

Soldan 4.İrem
bir tek benim prensesimin yüzü tam görünmemiş
video
Öğretmenimiz Günel Akçal ve bizim çocuklar ;BARBOROS İLKÖĞRETİM OKULU 5-B SINIFI öğrencileriAkdeniz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İsrafil Kurtcephe'yi ziyaret ettiler Dünya Engelliler Gününde...
 Aynı zamanda Türkiye'de ilk kez gerçekleştirilen ÇİFT KOL NAKLİ ameliyatını yapan Akdeniz Üniversitesi Plastik ve Rekonstrüktif Cerrahi - Estetik Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Ömer Özkan 'ı ziyafet ederek
Küçük bir roportaj gerçekleştirdiler.
Veee yerel Tv miz AKDENİZ TV de boy gösterdiler ....
Mutluyuz ,gururluyuz.
Öğretmenimize verdiği emeklerden ötürü ÇOK ÇOK ÇOK TEŞEKKÜRLERİMİZİ sunuyoruz

4 yorum:

  1. Akdeniz Üniversitesinin hep güzel haberlerini alıyorum darısı bizim şehrimizdekinin başına : )

    YanıtlaSil
  2. afferin size çocuklar..İremim canım öncelikle seni... ve de arkadaşlarını tebrik ederim

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir ziyaret olmuş, çok anlamlı. Öğretmenlerini bu gezi fikrini ortaya atanları ve bu ziyarette emeği geçenleri öğrencileri İremimi ve tabiki Akdeniz Üniversitesini de tebrik etmek lazım. Çocuklukta yaşanan anılar çok kalıcı oluyo bence. Bu yaşta öğrenilenler de unutulmuyo. Tabi benim canım başarılı yeğenim tüm aktivitelerde olduğu gibi bunda da ilk sırada yerini almış. Kutluyorum onu ve arkadaşlarını. Bende onlarla gurur duyuyorum. Fıstığımı da öpüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir iş başarmışsınız,tebrikler.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com