16 Aralık 2010 Perşembe

ŞANSLI İZLEYENİMİİİİZ .....

Öncelikle MERHABALAR.
Nasılız???
İYİYİz iyiyiz.
Meraklı mıyız biraz dün gece çekilişi yapıyorduk ki tam İREM'imle, halen mesaj geldiğini fark ettik ve haksızlık olmasın diye çekilişi bugüne erteledik.İrem'ciğim sağolsun tüm katılan arkadaşların isimlerini tek tek yazıp bir torbaya koydu ve bu akşam bizde olan anneannemize çekilişi yaptırttı kuzum.
Veee gelelim şanslı izleyenimize....
ESRA ERGEN
Hayırlı uğurlu olsun dileklerimi ileterek onu bol bol öpüyorum. En kısa zamanda hediyesini kendisine PTT Kargo ile ulaştıracağım:)

3 yorum:

  1. şanslı arkadaşımızı tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Talihli arkadaşımızı tebrik ediyorum kargosunun eline en kısa zamanda ulaşmasını diliyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com