31 Aralık 2010 Cuma

Tüm İzleyicim olan - olmayan,
Yazılarıma yorum yapan - yapmayan,
Sitemi beğenen - beğenmeyen,
bir şekilde yolu HAYATIN RENKLERİ nden geçmiş herkesin yeni yılını kutluyorum.
Herkese sonsuz SAĞLIKLAR ve hiç tükenmeyecek MUTLULUKLAR diliyorum...





Özellikle de bizden çoook  uzaklara gitmiş canım kardeşime,evimizin miniğine,tekne kazıntımıza,ciğerimizin diğer parçasına,ablasının bir tanesine,sarı kanaryamıza...
Bir tanem bizden ayrı olsan da bu yılbaşında ,olsun...
Sen sıkma canını üzme kendini özellikle hangi konuda olduğunu biliyorsun,Seni Seviyoruz :)

7 yorum:

  1. TÜM DİLEKLERİNİN VE PLANLARININ GERÇEK OLMASI DİLEĞİ İLE...MUTLU YILLAR ARKADAŞIM!!!

    YanıtlaSil
  2. canım sağlıklı ve mutlu bir yıl olsun hepimiz için :) sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  4. Yeni yılınız kutlu olsun. :)

    Sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllara.

    YanıtlaSil
  5. Gönlünüzden geçen tüm dileklerin gerçekleşeği bir yıl olur umarım.
    Mutlu Yıllar..

    YanıtlaSil
  6. Seninde yeni yılın kutlu olsun iyi dileklerinin hepsi kabul olsun inşallah
    ◄███▓▒░░ MUTLU YILLAR ░░▒▓███►ஐ

    YanıtlaSil
  7. Özgürcüğüm, yeni yılda sana ailenle beraber sağlık mutluluk diliyorum.Herşey gönlünüzce olsun Canım çok öptüm.

    Sevglerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com