4 Ocak 2011 Salı

MANTOLU TAVUK

Yılbaşı soframızdaki tavuk butlarının sırrını paylaşmak istiyorum şimdi de :)
Görüntüsü muazzam sizlerin de onayladığı üzere arkadaşlar ve yapımı da son derece basit emin olun...
Ayrıca yiyen herkes çok beğeniyor.
Buyrun tarifimize :
İstediğimiz kadar tavuk baget haşlanır (kalçasız but) (ben kişi başı birer tane yapıyorum yetiyor)
Baget adetinde milföy hamuru yumuşadıktan sonra elimizle yavaş yavaş bagetleri sarabilecek kadar büyütülür.
Haşlanmış butlarımız soğutulur ve tuzlanır,sonra da milföyle kaplanır diyeceğim ama içlerine kaşar da koyarsanız bir o kadar lezzetli oluyor.
Sonra da sıcak fırında (200 derece) pişmeye bırakıyoruz.Üzerine yumurta sürülmese de olur milföyler daha fazla kabarıyor o zaman ...
Kemik uçlarındaki kıkırdakları da temizleyip aliminyum folyoyla sarıp şık bir görüntü vermeyi de ihmal etmiyoruz bu arada ;)

6 yorum:

  1. gerçekten çok kolay ve harika görünüyor elinize sağık. ben birtane alıp kaçtım sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. amanın yarabbim nefis gözüküyorlar ben de isterim bana ne : )

    YanıtlaSil
  3. milföymüydü onu kocaman yapan :):) tebrikederim valla çok değişik bi fikir çünkü süpper görünüyor

    YanıtlaSil
  4. Gülcan,
    Afiyet olsun canım :)
    Mine,
    Bir tane de sanaaaa,afiyet olsun bacım :)
    Xcelis,
    Teşekkürler,Fred Çakmaktaş'ın etlerine benzetiyoruz biz bunları :D

    YanıtlaSil
  5. şekerim yine harikasın mutlaka yapiciiimmm bayılırım böyle şekilli mekilli şeylere eline sağlık

    YanıtlaSil
  6. Bayıldım valla çok orjinal bir fikir, tebrik ederim:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com