26 Ocak 2011 Çarşamba

:) MUTLUYUM :)

Sevgili blogger dostlar,
Uzun zaman oldu ne sizleri ziyaret edebiliyorum ne de yazılarınızı okuyupyorum yapabiliyorum bunun için çok özür diliyorum.
Son 21 gündür çalışıyorum çünkü ve çok mutluyum.
İnşallah devamı gelir çünkü işimiz hakkında bir sürü belirsizlikler var.
Kızkardeşimle birlikte birşeyler yapmaya kalkıştık umarım başarılı oluruz o zaman paylaşmak istiyorum ayrıntıları...
Bize şans dileyin ne olur.
Son günlerde yayınlanan yazılarım önceden ayarlamış otomat,k yayınlalan yazılar,üzerinde düzeltmeler yapamadım,kusurlarım varsa affedin.
Buarada yaptığını her zamnki samimi yorumlarınız için çok çok teşekkür ediyor hepinize sevgilerimi sunuyorum :)
Hayırlı günler :D

7 yorum:

  1. inşallah herşey mükemmel olur,işinizde olağanüstü başarılar diliyor saygılar sunuyorum.Herşey gönlünüzce olsun,herzaman mutluluk ve başarı haberlerinizi duymak istiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Özgürcüğüm, hayırlı olsun sansınız bol olsun.Arada uğra çok alıştım senin güzel yorumlarına:))
    Çok öptüm ablacım.
    Kolaylıklar diliyorum...

    YanıtlaSil
  3. tebrik ediorm cnm ve başarılarınızın devamını diliyorum.çalışmak gercekten cok zor.emek ve özveri iş hayatında çok önemli,ama tüm yorgınluğunun üzerine emeklerinin karşığını almak paha biçilemez:)

    YanıtlaSil
  4. hayırlı olsun yeni işiniz...Allah daim etsin...adına sevindim...mutlu insanları görmek duymak çok güzel...sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. ALlah hakkinizdan hayirlisi neyse onu nasip etsin. Basaracaginizi yürekten inaniyorum. BOL BOL sanslar

    YanıtlaSil
  6. Hepinize güzel dilekleriniz için çok çok teşekkür ediyorum :)))
    İnşallah herşey hepimiz için çok güzel olur :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com