14 Ocak 2011 Cuma

YÜZÜNÜZÜ GÜLDÜREN BLOG


Sevgili arkadaşım  ikizbuyutmek beni MİM lemiş teşekkür ederim ödül çok anlamlı .
YÜZÜNÜZÜ GÜLDÜREN BLOG olabilirsem NE MUTLU BANA !!!
Ben de cevaplamak isteyen tüm okurlarımı EBEliyorum!!!

1- Kaç Yaşındasınız ? 36

2- İsminizin Son Harfi Ne ? R

3- En Sevdiğiniz Renk ? mavi -kırmızı

4- Kilonuz Kaç ? söylemesem ???

5- Boyunuz Kaç ? 1.70

6- Ailenizin Kaçıncı Çocuğusunuz ? İlk

6- En Sevdiğiniz Şarkı ? o kadar çok ki ! Ölünce Sevemezsem Seni (eşimin bana ithaf ettiği şarkıyı en çok severim )

8-Sigara Kullanıyomusunuz ? Gururla HAYIR !

9-Alkol ? aRAda sıRAda

10- Çayı Fincandamı İçersiniz Çay Bardağındamı ?Çay tiryakisiyim,özel karışımlarım vardır.İçerken de Triplerim :))
Cam fincanda içmeyi severim .Kupada veya porselen fincanda hiç zevk almam

5 yorum:

  1. Anlaşılan bu mimde kimse kolay kolay kilosun açıklamamış...

    YanıtlaSil
  2. yüzümü güldüren günlükler çok hoş bir ödül hepimize bol gülümsemeleri günler ...

    YanıtlaSil
  3. Hep gülmeniz dileği ile,sevgiler

    YanıtlaSil
  4. bol gülümsemeli günler...

    YanıtlaSil
  5. ödülünüzü tebrik ederim. Bu arada çizme ve botum için yaptığınız yoruma teşekkürler, nerden aldığımı sormuşsunuz. Botu Rob diye bir ayakkabı-çanta mağazası var oaradan aldım, ceket ise tuncay mağazaları, ikisi de sakaryada. çizme deri ama, ceket değil bu arada. :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com