30 Mayıs 2011 Pazartesi

ARIYORUM


Mutlu haftalar herkese...
Ben çok ama çok stresliyim bugünlerde...
Malum okulların sonuna geldik.
Sınavlar,dersler,ödevler,performans ödevleri,NOTlar derken İrem'den çok ben geriliyorum.
Tam herşey yolunda sınavları atlattık diyoruz başka birşey çıkıyor.!
Hayat zor.
Çok ZOR.
Allah hepimizin yanında olsun.Amin.(En çok da çocuklarımızın)

İş hayatı desemmm ...
O diğer bu konuların hepsinden daha bir gergin bu aralar :(
Sağlığımız iyi şükür bu hepsinden önemli tabiiki !
Bunları da atlatacağız az kaldı,kendimi avutuyorum...
Stresimi azaltmanın yollarını arıyorum ?
Keyifli bir pazartesi geçirmeniz dileğiyle ; )

6 yorum:

  1. stresi azaltmanın en güzel yolu işten ve okuldan biraz uzaklaşmak.okullar kapanınca şöyle güzel bir tatil strese birebir :) iyi haflar olsun..

    YanıtlaSil
  2. ALLAH KOLAYLIKLAR VERSİN.

    YanıtlaSil
  3. Insallah emeklerinin karsiligini alir fistik kizin,kolay gelsin sanada,sabir versin Allah,sevgiler canim.

    YanıtlaSil
  4. Serap- Asya,
    Bence de tatil hepimize iyi gelecektir,iyi haftalar :)

    Crazywomanrosemary,
    Mim için teşekkürler,en kısa zamnda cvp çalışacağım :)

    Gülcan,
    saol canım :)

    Bir Terazi Kızı,
    Çok saol canım,çok şükür aldı emeklerinin karşılığını,Allahım sabır versin gerçekten de bu eğitim sisteminde bu yavrulara da bize de öpüyorum,kızları ve minik prensi :)

    YanıtlaSil
  5. Öncelikle kandilinizi tebrik eder hayırlara vesile olmasını dilerim.Zaten hayatın kendisi bir macera yolculuğu gibi,gün geçtikçe zorlaşan iş ve yaşam koşulları,stres ve daha niceleri,çocuklar içinde imtihanlar ,bu döngü maalesef devam ediyor ve edecekte,herşey gönlünüzce olsun,saygılarımla.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com