10 Mayıs 2011 Salı

kızım benim

 Bugün benim KIZIMı doğurduğum gün...
Canım KIZIM
İREM'im 11 yaşını doldurdu....
Onlar büyüyor, biz yaş alıyoruz,
Hayat geçiyor...
Minik kuşumu elime verdikleri anı hatırlıyorum.
Korkmuştum.
Düşürürüm diye !
Oysa öylesine minikti ki !
Çubuk krakerden farkı yoktu parmaklarının
Tırnakları  şeffaf ,
Meraklı bakışlar kocaman lacivert gözler,
Küçücük bir burun
Kıpkırmızı incecik dudaklar
Alnında çilek denen doğum izi...
Kuş kadar hafif !
Ama emerken veya parmağımı sıkarken bir o kadar güçlü...
Çok şaşırtıcıydı.
Kendi şaşırtıcıydı,
bakışlarındaki merak şaşırtıcıydı...
Güzelliği inanılmazdı ,
Ve annelik !
İşte o bambaşkaydı...
Herkesin anlattıklarını ben yaşamadım ilkin
Yani elime verdikleri ana dünyanın en güzel sahnesi diyemeyeceğim
Çünkü korkmuştum ve acı çekiyordum
Sonra anne kız birlikte uykuya daldık ve o andan itibaren
Hergün yepyeni sürprizlere uyanan hayatım
Gecemde gündüzümde,
Yazımda kışımda düşümde
Hayallerimde gerçeğimde hep O var !
kuzum
O'nsuz bir hayat düşünenmem bile .
Canım KIZIM
sENİ ÇOK AMA ÇOK seviyorum
Doğum Günün kutlu olsun annem.
İyi ki varsın,
İyi ki benimsin,
Allah'ım herkese senin gibi bir evlat nasip etsin benim biricik yavrum.
Seninle ne kadar gurur duysam azdır !


Saatler,
 günler,
  aylar,  
    yıllar ,
geçirdik bebeğimle
Ona sahip olmak
Onun varlığını bilmek dünyanın en ulaşılmaz en inanılmaz ve güzel duygusu gerçekten de.
Allah'ım ayırmasın kimseyi yavrusundan.

13 yorum:

  1. amiiinnnn...kraliçem dün akşam da harikaydı....kocaman mutluluklar hep bizimle olsun...MUTLU YILLAR tatlı cadıma :)))SİZİ ÇOK SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  2. Doğum günü kutlu olsun güzel kızın nice güzel yıllarda hep birlikte olursunuz inşallah

    YanıtlaSil
  3. Güzel dualarına amin canım. Ayırmasın kimseyi inş yavrusundan .Doğum günü kutlu olsun cici kızını. Sevgiler Hülya

    YanıtlaSil
  4. İremciğimin doğum günü kutlu olsunnnn!!!Kocaman öpüyorum onu :)))

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil
  5. Doğum günü kutlu olsun.Sağlıklı,mutlu nice yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Prensesin doğum günü kutlu olsun canım:)
    Allah evlatlarımızın acısını göstermesin.

    YanıtlaSil
  7. İkiz annesi,Sevtap,Hülya,Evren,Şerife ve Öznur,
    Güzel dileklerinize çok teşekkürler,Allahım hepimizin yavrusunu korusun,olamyanlara da en kısa zamnda evlat versin inşallah (amin)

    YanıtlaSil
  8. nice sağlıklı uzun yıllar diliyorum..

    YanıtlaSil
  9. Aynı gün doğduğumuz birini kutlamadan geçmek olmazdı...Doğumgünü kutlu olsun :) Benim için öpün lütfen.

    YanıtlaSil
  10. Asortik krep,
    o zaman biz de kutlayalım,nice sağlıklı yıllar diliyorum,öpüyorum,ikinizi de :)

    YanıtlaSil
  11. Asortik krep,
    o zaman biz de kutlayalım,nice sağlıklı yıllar diliyorum,öpüyorum,ikinizi de :)

    YanıtlaSil
  12. :Çocukça yaşamak,
    çok teşekkürler....
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  13. bir küçük hanımefendi..
    allah sağlık versin.
    her günü güzelikle ve mutlulukla geçsin....
    bir istanbul hanımefendisi maşaallah....

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com