17 Haziran 2011 Cuma

Cennete kabul odasının kapısı çalınmış, görevli Melek kapıyı açmış, içeri bir adam girmiş. "Buyrun," demiş Melek. Adamın, "Efendim ben..." demesiyle kaybolması bir olmuş.

Aradan biraz geçmiş, tekrar kapı vurulmuş, Melek kalkıp kapıyı açmış. Aynı adam, "Esasında şimdi," demiş ve tekrar kaybolmuş.
Bir iki dakika sonra yine kapı vurulup, yine aynı adam daha ağzını açmadan kaybolunca. Melek, "Yeter ama.." demiş, "Dalga mı geçiyorsun benimle?"

"İnanın niyetim o değil efendim," demiş adam giderek uzaklaşan bir sesle. "Doktorun biri aşağıda beni hayata döndürmek için elektroşok uyguluyor!"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com