5 Temmuz 2011 Salı

ÖLÜRÜM SANA



Sevgili Arkadaşım LAFANİNO beni taaaa ne zaman mimlemişti...


Mim konusu: Tam şu anda, evet tam şu anda nerede olmak ve ne yapmak isterdiniz? Ve o yerde dilinize dolanan ilk şarkı ne olurdu? Ve resmini de koyun
Bir türlü cevap veremedim,önce özür diliyor sonra da teşekkür ediyorum
Veee
Mim 'e yanıtımdır :
Şu an kızımın koynunda mis kokusunu doya doya içime çekmek isterdim ve fonda da ...
Tarkan'dan ÖLÜRÜM SANA ŞŞŞŞŞŞŞT Zilli çalıyor
Sevgili KUZUM Mersin'de.Okul kapanır kapanmaz babaannesine gitti.
Ben İroş'umu çook özledim :(

1 yorum:

  1. Allah kavuştursun diyelim o zaman.Benim kuzularda küçükken yazlığa giderlerdi de nasıl özlerdik .Zor gerçekten.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com