9 Temmuz 2011 Cumartesi

Sen de Benim İçin Ağla Biraz Şimdi

Sen de benim için ağla biraz şimdi,
Hatırlarsan ben çok yapmıştım aynı şeyi,
Yok.. yok, istemem gelme derdin,
Kalbimi kırıp sevmiyorum diye,
Ardına bakmadan terkedip giderdin,

O zaman seven bendim,
Üzülen yine ben,

Ama artık herşey bitti.
İstemem diyen şimdi ben,
Sense aklı sonradan şarj eden
Sadık bir köpek gibi bana şimdi diz çöken

Ahh sevgili...
Garip bizim aşkımız ..
Sen aldırmaz cayarken ben Leyla
Ben usanıp bıkınca sen Mecnun
Sen misin garip olan
Yoksa ben mi

Aklın sonradan mı geldi başına...


 Özgür Vahide Dinç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com