11 Ağustos 2011 Perşembe

BUGÜN BENİM DOĞUM GÜNÜM :D

Bir yaş daha yaşlanıyorum ve mutluyum....
Yaşımı hesaplamayı bir süredir bıraktım,
Hatta bir kaç yıldır hep 35 im !
Bacaklarımın ağrısı da olmasa daha gepegencim :)
Bir de saçımın beyazı...
İnsanın gönlü hiç yaşlanmazmış derler ya öyle .
Gerçi daha yaşlanmadık şükür de
Yolun yarısın geçtik be kardeşim .
İçim kıpır kıpır,
Nerde müzik duysa kalkar oynar şıkır şıkır :)
Allah sağlık versin hepimize,
En çok da sevdiklerimize...
Facebook sağolsun uzakta da olsa dostlarım,
Haber aldım hepsinden,
Yüzümde güller açtı yeniden...

5 yorum:

  1. nice yeni yıllara inşallh bende oynamayı çok severim. beraber oynayalım mı.

    YanıtlaSil
  2. Ağrıları, beyazları boşver, ruhunun gençliği hiç solmasın, tüm dostlarınla nice senelere, doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Allah sevdiklerinizle beraber sağlık mutluluk ve başarılarla dolu nice yıllar versin,saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. Yolun yarısını geçmek; beyazlar, biraz kırışıklıklar belki göbekte-popoda fazlalıklar. Ama aynı zamanda tecrübe, evde küçük sıpalar-mutluluklar, artık kendini daha iyi tanıyan bir kadın....

    Mutlu yıllar:))

    YanıtlaSil
  5. mutlu yıllar sana,
    sevdiklerinle ve seni sevenlerle...
    mutlu ol,iyi yaşa...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com