29 Eylül 2011 Perşembe

ÇARESİZLİK

Neye dua edeceğini bile bilememek mi ?
Hastalık karşısında acizlik mi ?
Sevdiğini kaybetme korkusu mu ?
Ne yapacağını bilememek mi ?
Acaba nasıl hissediyor diye düşünmek mi ?
Acısını azaltamamanın verdiği hiçlik duygusu mu ?
Onun için mi yoksa kendin için mi üzüleceğini bilememek mi ?
Kimden nasıl yardım istesem ki mi ?
Nasıl yardım edebilirim mi ?
 ANAEANNECİĞİM çok hasta...
83 yaşında ama olsun ona ihtiyacımız var ...
Bizler tüm torunları ve elbet çocukları annem ,teyzem,2 dayım.
Hepimiz çok üzgünüz...
Onu tanıyan herkes çok üzgün :(
Çünkü sevmeyeni yoktur.
Tatlı dilli, güleç yüzlü,yumuşacık kalpli,hiçbir zaman huysuz olmamış bir ihtiyar...
Her zaman kendinden çok başkalarını düşünmüştür...
Yazarken düşündüm de acaba en son ne zaman kendisini düşünmüştür ?
Varsa yoksa evlatları torunları...
Hasta yatağında bile size iş çıkarıyorum,sizi yoruyorum diye üzüm üzüm üzülen ve evlatlarıma yük oldum diye depresyona giren bir pamuk nine...
CANIM BENİM ANNEANNECİĞİM sakın sen gitme !!!
Bizi sensiz eyleme :(((

14 yorum:

  1. allah sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin ,

    YanıtlaSil
  2. Ah!ne söylenmeliki,ne yazmalı,gözlerinin önünde tonton yanaklı ananesi eriyen,ve sonsuzluğa uğurlayan biri olarak ne söylenmeliki...

    tam 4yıl oldu kardeşim,senin şuan içindekileri okadar iyi anlıyorum ki...

    rabbim şifasını versin,sizlere bağışlasın.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Amin İlhami Bey...
    Sevgilerimle,
    Acıyı yaşayan anlıyor canım,Allah gani gani rahmet eylesim,amin.
    Bizimkine de sağlık inşallah !

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmş olsun..Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Amin aysun,teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  6. ALLAH ACİL ŞİFALAR VERSİN İNŞALLAH.

    YanıtlaSil
  7. En kisa zamanda tekrar eski sagligina kavusur insallah,Allah'tan sifa dilerim,gecmis olsun canim,sevgiler tonton anneanneyede bizden,öptük ellerinden...

    YanıtlaSil
  8. Ağlattın beni, Allah şifa versin, acıları, ağrıları geçsin...

    YanıtlaSil
  9. Benimde senin anneannenle aynı yaşlarda anneannem var onu çok seviyorum.
    Allah anneannene şifa versin sizlerle paylaşacağı daha güzel günler olsun inşallah.
    Resimde de çok tatlı çıkmış.selamlar..

    YanıtlaSil
  10. anneanneler çok sevilirmiş.ben hiç tanımadım.yazını okurken gözlerim doldu.rabbim sevenlerine bağışlasın.derdine derman versin dualarım sizinle sevgilerimle

    YanıtlaSil
  11. Allah şıfasını verir inşallah canım benim hepimiz yazılanı yaşıyoruz .Hakkınızda hayırlıısını versin.Bol bol dua edeceğim .allah kabul etsin inşallah

    YanıtlaSil
  12. Gülcan,
    Amin canım saol,
    Bir Terazi Kızı,
    Çok teşekkürler,ilettim canım sevgilerinizi,öpüyorum bebişleri :)
    Bahar006,
    Amin canım teşekkürler...

    YanıtlaSil
  13. Mehtap,
    Çok tatlıdır gerçekten de:)
    Allah hepimizinkine sağlıklı ömürler versin amin...
    Aksungur46,
    Çok teşekkür ederim,amin Allahım dualarımızı duydu,bugün biraz daha iyiydi...
    Senem,
    İnşallah canım,Allah hepimiz için hayırlısını versin,öpüyorum...

    YanıtlaSil
  14. onun ellerinden öpüyor ve dua lar ediyorum.
    şifa bulsun inşaallah...
    sağlıkla yanınızda olsun.....

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com