11 Kasım 2011 Cuma

ANNEANNEM İYİ

İdi.
Hatta artık kimse ısrar etmeden fizik hareketlerini yapıyor ,kolunu bacağını hareket ettirmeye çalışıyor,
Cıvıl cıvıl konuşuyor,güldürüyordu bizi .
Tıpkı eskisi gibi...
Ama sonra.
Sonra ne olduysa oldu .
Bayramdan bir gün önce kendi kendine sessizliğe gömüldü.
Yemiyor, içmiyor,en kötüsü konuşamıyor.
Sanırım bu kez yüzüne felç geldi.
Ne kadar istemese de tekrar hastaneye kaldıracağız bugün.
Anneanneciğim nolur iyi ol.
Hemen gitmeyi düşünme.
Ben sana bakarım.
Ne kadar gerekiyorsa o kadar.
Yazarken bunları burnum sızlıyor.
Yüzüne derin derin bakınca gözyaşlarım dayanamıyor,akıyor.
Sen her zaman bize akıl verensin,
Yaşama sevinci öğretensin.
Anneannceciğim sakın sen gitme !
Bizi sensiz eyleme!
Lütfen hep birlikte kıkırdadığımız günlerimize dönelim canım benim!

4 yorum:

  1. Allah acil şifalar versin canım, en kısa zamanda iyileşir inşallah.

    YanıtlaSil
  2. inşallah biran önce sağlığına kavuşur, iyi haberlerini bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Allah acil şifalar versin inşallah en kısa zamanda eski sağlığına kavuşur,saygılarımla

    YanıtlaSil
  4. çok üzüldüm canım allah şifalar versin inşallah hayat bu ne yapabiliriz duadan başka

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com