25 Kasım 2011 Cuma

ANNEANNEM YOĞUN BAKIMDA

Canım anneannem...
Bize'' kuzuların kuzusuu...'' diye seslenirdi...
Arife gününden beri hiç sesini duyamadık.Öylece yatıyor hastanede.İyi veya kötü bir gelişme yok.Buna da şükür derken yoğun bakıma aldılar.10 gündür de orada tedavi görüyor.Hala hiçbir gelişme yok.Bebekler gibi uyuyor.Sadece uyuyor.
Dua ediyoruz.Allah yardımcısı olsun,anneannelerin en güzeli,en tatlı dillisi,seni seviyoruz birtanem canııım...

Merak eden,soran,dua eden,geçmiş olsun dileyen tüm dostlar sağolsun,umarım iyi haberlerini verebilirim :(

11 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım.acil şifalar diliyorum.insallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur.sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Çok üzüldüm,
    tatlı dilli ananenize çok geçmişler olsun,Rabbim şifasından versin inşallah.

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun!
    acil şifalar diliyorum.........

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun,umarım biran önce aranıza döner.

    YanıtlaSil
  5. Geçmiş olsun Allah şifalar versin... İyi haberlerini bekliyoruz...

    YanıtlaSil
  6. Geçmiş olsun, ne zordur sevdiğinin başında çaresizce beklemek, Allah yardımcınız olsun ...

    YanıtlaSil
  7. Acil şifa diler, iyi haberlerinizi bekliyoruz derim..

    YanıtlaSil
  8. Allah şifa versin güzel haberler alırsınız inşallah

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun, Sevgi ve sağlık dileklerimle.

    YanıtlaSil
  10. ben de ii haberlernizi bekliyrum.

    Sevgiler
    Evren

    YanıtlaSil
  11. geçmiş olsun.Allahtan acil şifalar diliyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com