5 Aralık 2011 Pazartesi

Anneannem den haberler iyi değil...



Anneannem iyi demek istiyorum ama değil malesef !

Kaç gün oldu bilmiyorum bile yoğun bakıma geçtiği.
Çok oldu güzel yüzünü görmeyeli pamuğum ...
Çok özledim seni.

Herkesin bir derdi var.Onun derdi pek çoktu...
Canım benim yıllarca dedemden gördüğü eziyeti anlattı durdu.
Tek yapabildiği buydu çünkü.
50 yıllık evlilikte bir gün de gün yüzü görmez mi insan? Görememiş.
Akla gelbilecek her türlü kötülüğü yapmış nur içinde yatsın dedecik.
Alkolik olmasına mı bağlı,anasının ona sevdiğimi almamasına mı,tüm varını yoğunu kumara yatırıpp tek kuruşsuz kalmasına mı,taksın kafayı bilememiş.?
 Evladım var ya sabır ya sabır deyip yürütülen evlilik 14 sene önce sağdıcını toprağa vermesiyle bitti.
Bitti ama sabır taşı olsa çatlardı anneanneciğim sen nasıl dayandın?
Allahım onu evlatlarından  güldürdü çok şükür...
Anneannem iyi demek istiyorum ama değil malesef !

Kaç gün oldu bilmiyorum bile yoğun bakıma geçtiği.
Çok oldu güzel yüzünü görmeyeli pamuğum ...
İyi ol nolur ...
Gitme

5 yorum:

  1. Allah acil sifalar versin canim, ne diyecegimi bilmiyorum. EBn bir anneanemi tanidim ve onun yeri gerçekten baskaydi ve hâla öyle. Allah'ta sana sabir versin.

    YanıtlaSil
  2. du etmekten başka çare yok canım.tekrar geçmiş olsun.acil şifalar diliyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Çok üzgünüm... Umudunu kaybetme sakın...

    YanıtlaSil
  4. Rabbim acil şifalar versin inşallah.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com