19 Aralık 2011 Pazartesi

DİĞER YARIM

Gün baştan başa hüzünle dolu

Mutluluk çok uzak bana
Ne senden eser var,
Ne de kokundan izler.
Yapayalnız,
Kimsesiz,
Oturuyorum odamda
Üstümde dev bir ağırlık,
İçimde koskoca bir boşluk.
Kolumu kaldıracak halim yok;
Değil ki aynaya bakmak...
Ev berbat kokuyor,
Kimbilir kaç gündür havasız...
Yerinden kıpırdamayan bana
Bile ağır geliyor...

İlacım bitti bugün mutlaka almam gerek,
Eninde sonunda,
Kendimi dışarı atmam gerek.
Bir faydası var mı sanki?
Bilmiyorum...                                                                      

Sadece onu içince,
Derin derin uyuyabiliyorum...
Yorgun,halsiz,mutsuz...
Tam da ilacın etkisi gibiyim.

Uzun zamandır sayamadım,
Kaç şiir yazdım,
Kaç kitap yarım...
Değil ki ben;
Asıl hayat kaldı sensiz yarım...
Özgür Vahide DİNÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com