30 Aralık 2011 Cuma

DOKUNSALAR AĞLAYACAKTIM




Dokunsalar ağlayacaktım,

Ama hiç dokunmuyorlar.
Gücüme gidiyor yaşananlar...

Bu sabah da her sabah olduğu gibi,
Uyanır uyanmaz radyomu açtım.
Her sabah mutlu uyanan ben,
Bir anda göz yaşlarına boğuldum.
Mutluluğum da umutluluğum da suya düştü bir anda.
Bu şarkı tam da beni anlatıyordu.
Ne kadar dolmuşum kimbilir;?
Ne çok şey biriktirmişim
Sadece kalbim bilir...
Yorgun omuzlarım ,
Umutsuz bakışlarım,
Boyası gelmiş saçlarım,
Bu aynadaki ben miyim ?
Artık tanıyamıyorum...
Dün annemde eski fotoğraflara baktık kardeşlerimle
Her zaman kendi kendimle dalga geçen ben,
Dalgamı geçtim geçmesine,güldüm gülmesine de
Beş sene öncesindeki Özgür'den bile eser kalmamış diye
Hüzünlere de boğuldum yine...
Farkındayım
Bugünlerde sık sık beni esir alan bu duygu
Hiç de bana yakışmıyordu.

Dikiş tutmayan bu büyük yara,
Bazı geceler kanıyor hala.

3 yorum:

  1. Yeni bir yıla girerken bu kadar karamsar olmayın,hayat devam ediyor acılara sevinçlere alışmak lazım,saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. güzel günlerle dolu yeni bir yıl diliyorum.mutlu yıllar..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com