16 Ocak 2012 Pazartesi

ÇILDIRIK AİLEM VE BEN



Anneannem güçlü kadındır.
Ailenin diğer tüm kadınları gibi.
Gerçi hepimizin genleri ondan geliyor ondan sanırım.
En büyük gücümüz kendimize olan güvenimiz.
Sonsuz yardımseverliğimiz ve kocaman ÇENELERİMİZ :)
Ailenin tüm kadınları istisnasız çok konuşur ve herkes arada bi de birbirine utanmadan''kardeş bi sus da ben konuşayım ''der.
Hepimiz istisnasız taklit yapmayı sever,beceririz Alim Allah.
Amma taklitlerimize hiç gelemeyiz.
Birbirimizi kızdırmak en büyük keyfimiz ve sonrasında da katıla katıla gülmek...
Şarkı söylemek bir diğer tutkumuz ;
Herkes kendi mutfağında ya da banyosunda profesyonel ...
Sonra bir de 5 Çaylarımız meşhurdur.
Asla boş içemeyiz çayımızı,yanında mutlaka tatlı-tuzlu bir şey bulunur.
Şöyle bir örnek versem inanır mısınız bilmem : Anneannem hastaneye yeni yatmışken o zamnlar çok iyiydi,10 gündür falan yatıyoruz,bi gün tutturmasın mı
''Annene söyle,çayın yanına hamur kızartıp getirsin'' diye.
''Anneanne hiç olur mu, doktor ne der ? '' diyoruz,
''Doktora göstermeden yavaşçacık yeriz'' diyor canım benim.
Hastaneden çıkınca 1 parcacık kızartıp yedirdi annem,fazlasını canı çekmesin diye de ''komşu dağıttı deyiverdi''
Hastane odasında konser vermişliği de vardı pamuğumun,yanımızdaki hastayı oynatmıştı desem inanın abartıyorsun dersiniz ama video kayıtlarımız var sonraki postumda yayınlayacağım.
Daha biiir sürü anılar ,hatıralar...
Bunlar güldüğümüz kısımlar(Allahım gülmekten ayırmasın),aynı zamanda da aşırı duygusal ve ağlağızdır hepimiz.
Ufacık bir kıvılcım yeter birbiri ardına akan yaşları başlatmaya.
Kimse birbirine kıyamaz,birlikte dökeriz incilerimizi
Çıldırık ailem ve ben...

7 yorum:

  1. bu ailenin bir bireyi olmaktan gurur duyuyor, ailemi cok seviyorum. mutlu insanlariz vesselam; yasanan onca seye ragmen gulmesini basarabildigimiz ve bu gucu bize verdigi icin Rabbim e sonsuz sukrediyorum. Allah bizleri birbirizden hic ayirmasin

    YanıtlaSil
  2. ne diyeyim bilmiyorum...sizleri çok seviyorum..
    *anneanneneye üzülürken oğluş da böyle oldu...hakkımız da hayırlısı

    YanıtlaSil
  3. Allah ağız tadınızı bozmasın.ne güzel anlatmışsınız.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. maşallah çok şekersiniz

    YanıtlaSil
  5. Özgeciğim ve Öznurcuğum,
    Benim iki güzel kardeşlerim,sizleri çok seviyorum.
    Acı tatlı bir sürü şey yaşadık,Rabbime şükürler olsun dimdik ayaktayız ve mutluyuz,boşverin gerisi hikaye,bizi üzenler utansın !!!

    YanıtlaSil
  6. Elmalı Kurabiye ve Lucky Luke,
    Amin,Allahım nazarlardan saklasın,ağzımızın tadını bozmasın,yorumlarınız için teşekkürler.
    Sonsuz sevgiler :)))

    YanıtlaSil
  7. oy oy pamuk şeker miş senin anneannen. Maşallah Allah daha uzun ömürler versim ceneım benim :)) Bu arada temelli düşünüyoruz Antalyaya taşınma durumunu işini hallederse eşim seneye ordayız galiba. Şimdilik burdaki evi kiraya verip orda kirada oturmak düşüncemiz var. Bakalım güne ola hayrola demişler.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com