9 Ocak 2012 Pazartesi

ÇOCUKLARIMIZ NEDEN SORUMSUZ ?

Ben de bilmiyorum.
Ama gün geçtikçe daha çok canımı sıkıyor bu durum.
Pazartesi günleri Teknoloji Tasarım dersi var İroşun ve her hafta değişik materyaller istiyor öğretmeni.
Kİmi zamn rafya,kimi zamn 1 kutu toplu iğne,10 paket kibrit,12 boş kutu cola vs.
Çoğu evde var  çocuğum al götür diyebileceğim türden ama miktarlardan kaybediyoruz.
Her pazar akşamı bununla ilgili kıyamet kopuyor evde.
Koskoca gündüzlerçuvala girmiş gibi aklına gelmeyip pazar akşamı çanta hazırlarken aklına geliveriyor hanımefendinin :
-Anneeeeee,evde rafya  var mı?
Türünden bir soruyla TV karşısında mayışmış anne,birden zıplıyor yerinden :
-Kızım koca gün aklın nerdeydi,söyleseydin ya gidip alırdık.
-Doğru anneciğim haklısın da unuttum işte,sen buluversen ???
-??

Her hafta sonu başka bir şeyi ''unuttum anne''

 -Performans ödevim var anne bir yardım ediversen
-Şiir yazılacaksen bunu başarırsın biliyorum bi bakıversen(yıllarca benim ona verdiğim gazlar geri püskürüyor)
-Sen başarırsın anne eminim !!!
- ???
-İyi de annem senin başarman gerek !!!

1 yorum:

  1. Malesef çok doğru bir tesbit.
    Özel ders verdiğim bir öğrencimde aynen böyleydi.
    Bütün çalışmayı son ana bırakmak için çabalar dururdu.
    Öğrenciliği aylaklık olarak görüyoruz malesef.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com