7 Ocak 2012 Cumartesi

NEREYE GİDİYORSUN

Nereye gidiyorsun
Güneş doğuyor bak ayın ardından
Gözlerim doluyor
Yıldızlar benim zihnimde

Nereye gidiyorsun
Aşk kalabalıkta kaldı
Çocuklarımız düşlerde
Şarkılar, ben ağlıyorum yeter

Ellerim kollarım bağlı
Seni istiyorum
Karanlıktan çıkmak
Bir sigara yakmak ve avazım çıktğı kadar bağırmak

Ağlıyorum görüyormusun
Herşey karmakarışık dağınık
Dünümüz yarınlarımız
Gözlerimi kapatamıyorum sevgilim
Herşey kötü bitecekmiş gibi

Karlar olsun temizlesin kirli herseyi
Ellerim olsun ellerinde
Gülmek istiyorum çocuklar gibi
Öpmek istiyorum düşlerini
Düşüyorum hayatından bırakma ellerimi..

Emre KABAKÇI

1 yorum:

  1. henuz ismi duyulmamis sairimizi tebrik ediyorum. ilerde isim yapip kitaplari bilmem kacinci baskida oldugunda, biz onu coktan kesfetmistik diyecegiz (insallah)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com