17 Şubat 2012 Cuma

ANNEM

Sen de benim annemsin.
Ama öyle herkeslerinki gibi değil...
Sen farklısın.
Sen daima benim yanımdasın!
Onlar da öyledir belki AMA
Sanmıyorum kimse senin kadar
Anlayışlı olabilsin!
Sen daima arkadaşsın,eşsin bana.
Her zaman benim yaşımda,
Ya da sorunlarımın ayarında.
Sen sırdaşım;
Derdimi,üzüntümü paylaştığım,
Sevincimi,heyecanımı birlikte yaşadığım,
Kesinlikle tek dostumsun anne!
Sen herkesten farklısın.
Sen kimse gibi beni yarı yolda bırakmaz,
Üç gün iyi dost,sonra düşman olmazsın.
Bir tanecik annem...
Sevmelere doyamadığım,
Gözünde yaşa kıyamadığım,
En değerli varlığımsın annem.
Kıskanır tüm arkadaşlarım beni
Benden beni annemden.
Çünkü bilirler annem benim herşeyim.
Onlar gizler,saklar sevdiğini,
Sevgilisini,discosunu,filmini,
Ben söylerim çünki,
O da sever,
Bilir benim ilgimi.
Benim yaşımdan geçmedi mi ki?
O da yaşadı gençliği!
İlgi ,şevkat,sevgi demeti,
Eşsi varlığımsın,
Yoktur senin gibisi.
Canım annem seviyorum herkesten çok seni...

  Özgür Vahide Aydın
                                  1991

1 yorum:

  1. Çok duygulandım. Çok güzel bir şiir .Annemi bende çok özlüyorum. :(

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com