16 Mart 2012 Cuma

BABAMI KAYBETTİM ,YÖNÜMÜ KAYBETTİM

Bugün babamı kaybettiğimizin 15.yılı bitti.
Dünyanın en iyi babasına sahip olmanın da bedeli buymuş demek ki!
Her güzel şeyin olduğu gibi..
Babacığım özlemin hergün çoğalıyor.Seni çok seviyoruz.Bizler olabildiğince iyiyiz sen rahat uyu emi!
Canım benim bugün mevlidin var !
Sen misafiri çok seversin.Tanıdığım herkesi çağırdım ben de!
Senin sevdiğin gibi etli pilav var menüde,ruhuna deysin babacığım,Allahım seni gani gani rahmet eylesin!Amin.


3 yorum:

  1. Ben de çok özledim babamizi..güzel bir dua gunü oldu,umarım babamiz da cennetten görüp mutlu olmuştur..

    YanıtlaSil
  2. allah rahmet eylesin,toprağı bol mekanı cennet olsun...Sizi çok iyi anlıyorum , babamı kaybedeli kos kocaman 7 yıl oldu.Ondan sonra hayatın tuzu yok oldu...Hayat devam ediyor ama özlem kavuruyor insanı..Sabırlar dilerim...

    YanıtlaSil
  3. Gidenlere duyulan o çaresiz özlem var ya...... :((

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com