12 Nisan 2012 Perşembe

MORAL BOZUKLUĞU GEÇİRME YOLLARIM





Bugün canım çok sıkkındı :(^((
Sabahtan hem de daha...
Ağladım,zırladım,
TV izledim,kitap okumaya çalıştım...
Söylenmez ama  bol bol ibadet ettim...
Allah kabul etsin-amin
Arkadaşlarıma mesaj attım...
Kardeşlerimi aradım...
Özge'yle tam 54 dakika konuşmuşuz...
Yavaş yavaş kendime gelmeye başladım :)
Derkeeen yavru kuşum geldi,
Çok güzel bir kitap okuduk birlikte,
Komikçilik yaptık,
Bol bol güldük,
Kocaman kahkahalar attık,
Üstüne de bana bu aralar en sevdiği şarkıyı çaldı kuzum,
Ben de paylaşmak istedim ,
Yüzümde gülümsemeyle :)))

2 yorum:

  1. Ne guzel ya, yavru kusun sana guzel moral olmus :)

    YanıtlaSil
  2. I’ve been following and enjoying your blog for a while now (12 pages back on your wedgit)and would like to invite you to visit and perhaps follow me back. Sorry I took so long for the invitation

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com