22 Mayıs 2012 Salı

YAZAMIYORUM

Yazamıyorum.... Nedendir bilinmez.
İçimden bir şey gelmiyor.
Ne zamandır.
Aslında söylenecek o kadar çok şey var ki !
Paylaşmaya bile korktuğum,
Kendime kızdığım,
Yorumlardan kaçındığım belki.
Nevin Teyze'yi kaybettik mesela...
Ve ben buna çok çok çok üzüldüm.
Sadece kayba değil,
Hep aklımda olmasına,sık sık bir vesile ile onu anmama rağmen hiç ziyaretine gidemememiş olmama,
Erteleme alışkanlığımın bu sefer çok kötü elimde patlamasına,
Gidenlerin bir daha geri dönemeyecek olmasına,
Söylenmemiş sözlerin havada kalmasına,
Hatıralarla avunulmaya çalışılmasına,
Herşeye,
Ama en çok da kendime kızıyorum.
Bu yüzden işte,
Söylemek istediğim çok şey olmasına rağmen
Söyleyemiyorum.
Anlatamıyorum kimseye...

2 yorum:

  1. great photos! I would love it if we followed each other. I'll be following you through GFC!

    FashionSpot.ro

    YanıtlaSil
  2. bence anlatmalisin,paylasmak sana cok iyi gelir rahatlatir,bazi insanlar böyledir,biraz korkarlar (mesela annem)ama yapma lütfen,dök icini,sevgiler canim,kolayliklar ...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com