17 Haziran 2012 Pazar

YİNE BİR BABALAR GÜNÜ BEN BABAMSIZ

YİNE BİR BABALAR GÜNÜ BEN BABAMSIZ


Keşke babam burda olsaydı !
Her daim yanıbaşımda dursaydı.
Her telefonda bıkmadan sorduğu gibi yine
Paran var mı diye sorsaydı !

Kimselere benzemez babam benim.

Sevgisiyle,ilgisiyle,doyuyur insanı.
Dansıyla güldürür,
Espirisiyle düşündürür,
Etle şımartır,meyvayı dalından koparttırır...
Hepi topu 2 kere birlikte tatile çıkabilmiş de olsak

O bizim için dünyanın en çok gezdiren babası...

Keşke babam olsaydı ,
Benim adıma düşünüp
Bizim adımıza karar verseydi.
Bazı şeyleri yine gizleseydi de bizden,
Uzaklarda çalışsaydı da hep
Bayramda seyranda yanımıza gelemeseydi de ama
Yaşasaydı ...

Günümüzü aydınlatan gülümsemen,
Gözümüzün içine bakıp bizi dinlemen,
Canımızın sıkıntısını koca bir kucak vererek geçiren,
Mutlu çocukluğumun mimarı
Babacığım,
Değil 51, 91 yaşında bile gitseydin sana doyulmaz.
Seninle yaşanılmış hiçbir an unutulmaz...


2 yorum:

  1. tatlım babalarımız nur içinde yatsın... bende işte yeni kaybettim ve toparlandım 40 gün oldu çok zor zorrrr. kaç yaşına gelsen de baba dağğğğ... canım hasretle öptüm...

    YanıtlaSil
  2. Banucuğum,
    Allah rahmet eylesin canım,çok üzüldüm :(((
    Nurlar içinde yatsın babacığın,aynen kaç yaşına gelsen de baba,
    BABA...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com