13 Temmuz 2012 Cuma

ANNEANNEM den HABERLER

Anneannemi yazmadım çok zamandır.
Canım zor günler geçirmişti biliyorsunuz.
Kısmi felç , hastane tedavi süreçleri ve sonrası çoook uzun zaman yoğun bakım...
Ardından yapacak birşey yok diye eve gönderdiler bizi.
Teyze 1 ay yaşar,yaşamaz demiş doktorlar.
Bilmiyorduk bunu biz torunlar.
Annemler bize sonraları söyledi.
Kaç zaman oldu bilmiyorum ama,
Yaşıyor kuzum.
Ama.
Sanki hani o ilk hastaneye kaldırıldığındaki yakarışım var ya tam da öyle.
Sessiz ,sedasız,yiyemeden,içemeden,çoğu zaman da uyuyarak,uyumadığındaysa anlamsız bakarak yatıyor pamuğum...
Nadiren de olsa anlayarak, sanki tanımış gibi bizleri,
Cevap veriyor gözleriyle...
Sizi seviyorum diyor,
Kıyamam yavrularım diyor,
Özledim kaç zamandır niye gelmedin der gibi üzgün gibi oluyor bakışları,
Kimi zaman hey gidi günler heyyy der gibi iç çekiyor,
Sizi yordum der gibi bakıyor canımın içi...

SENİ ÇOK SEVİYORUZ anneanneciğim,
Korkma hiç yormuyorsun bizi.
Bir ömür yat bir ömür bakarız sana,yeter ki sen acı çekme balım...












s

5 yorum:

  1. çok geçmiş olsun.benim annennemde hasta.Rabbim tüm sevdiklerimize sağlık versin

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun. Allah sağlıklı, uzun ömurler versin. Öperim nineyi yanaklarından :)

    YanıtlaSil
  3. Allah yardımcısı olsun, sizin de....

    YanıtlaSil
  4. ALLAH acil şifalar versin canım.sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Uğurböceği,Fulyanna,Banu Abla ve Mutfağabuyrun,
    Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim,geçmiş olsun dilekleriniz için de ayrıca...
    Allahım tüm hastalarımızın yardımcısı olsun amin...
    Uğurböceği,anneanneye de acil şifalar,öpüyrum onu selamlarımla...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com