2 Temmuz 2012 Pazartesi

AŞKTAN SABIKALI


Korkmadım hiçbir gün

Ayrıldım hep sürüden
Her kazayı belayı saydım tecrübeden
Aşk okuma yazma bilmez
Anlamaz cebirdeN
Aramızdaki aşk farkınıda
Sildiğim bu yüzden
Günahın boynuma ama
Dünya yanmış önemlimi
Anlatmak imkânsız güzelliğini
Anlamıyor bu korkaklar
Sevenler anlar halimi
Sevmeyi bilmeyeni ateşe vermeli
Varsın bir kerede çalsın davullar
Dengim olmayana
Yazsınlar adımı aşktan sabıkalı
Olanlar kadrosuna
Varsın bir kerede çalsın davullar
Dengim olmayana
Yazsınlar adımı aşktan sabıkalı
Olanlar kadrosuna
Korkmadım hiçbir gün
Ayrıldım hep sürüden
Her kazayı belayı saydım tecrübeden
Aşk okuma yazma bilmez
Anlamaz cebirden
Aramızdaki aşk farkınıda
Sildiğim bu yüzden
Günahın boynuma ama
Dünya yanmış önemlimi
Anlatmak imkânsız güzelliğini
Anlamıyor bu korkaklar
Sevenler anlar halimi
Sevmeyi bilmeyeni ateşe vermeli
Varsın bir kerede çalsın davullar
Dengim olmayana
Yazsınlar adımı aşktan sabıkalı
Olanlar kadrosuna

2 yorum:

  1. Paylaştığınız bu bilgiler gayet seviyeli ve hoş bilgiler . Saç ekme olarak sizi takip eder paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
  2. Canımm şimdi bende kıskanmak yok dinliyordum ayyy ayy ne şarkılar ama... sevgilerimle kocaman öptüm...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com