17 Ağustos 2012 Cuma

BU KARPUZ BAŞKA KARPUZ

Bir karpuzun bir tarafı tatlı,bir tarafı tatsız olabilir mi?
OLDU !!!
Çok ŞAŞKINIM ama oldu.
Karpuzcunun bu çok GÜZEL bir karpuz diyerek 11 kiloluk karpuzu kakalamasının ardından 48 saat geçmişti.
Kardeşim iftara çağırdı bir DAVETE bu kadar sevinebilirim.
Neden mi ?
CANIM fena halde karpuz istiyor fakat kesersem kalanını nasıl buzdolabına sığdıracağımı kara kara düşünüp düşünüp vazgeçiyordum.
Ve sonra malum telefon gelir gelmez karpuzu CART diye ortadan ayırıverdim.
Kapıda elinde beni yarısı bile KOCAMAN olan karpuzla gören kardeşimin ağzı 5 karış açık kaldı.
Çünkü yanlızca 4 yaşındaki oğluşuyla ikisi yaşıyorlar benimle aynı duygular eminim onunda aklından geçiyor olmalydı ki ;
Korkma dedim ben günlerdir bunun hayaliyle yaşıyorum çok güzel karpuzmuş,yemekten sonra keseriz zaten yarısını BEN yerim!
Ama yiyemedim.
Kimse seve seve yiyemedi.
Eh işte ayıp olmasın kalmasın falan diye zorla tabaklarıNA aldığıNI bitirmeye çalışTI herkes :(
E bugün ne oldu dersiniz?
Benim EN SİNİR olduğum şeylerin başında gelir nimeti ziyan etmek ve bu sebepten ötürüü yine beni aldı bir düşünce.
O koca karpuz nasıl bitirilecek?
Dondurma yapsak da mı yesek,sarımsaklasak da turşusunu mu kursak,reçele mi çevirsek ?
Allahın gücüne gitmesin ama ot gibiydi resmen !
A bir baktım,artık kocaman bir kız olan benim minik kuşum,İROŞUM kesmiş getirmiişşş ...
E benim kızım GENÇ KIZ olmuş,
Karpuz da kesmeyi öğrenmiş ANNESİNİN GÜZELİ...
Ellerine sağlıkların eşliğinde AYILA BAYILA yedik karpuzu.
Resmen ŞEKER gibiydi.
İNANILMAZ AMA GERÇEK !


1 yorum:

  1. Olur olur biz karpuz bulduğumuza şükredelim tabi yediğimiz karpuz sa!

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com