31 Ağustos 2012 Cuma

NE VARSA ÇOCUKLUĞUMA DAİR HEPSİNİ ÇOK ÖZLEDİM

Yumuşacık yanaklı anneannemi koklamayı özledim,
Tanıdık tanımadık kimi görse hayat hikayesini anlatmasını,
Dilinden hiç eksik olmayan dualarını,
Evlatlarını sevmesini,torunlarının üzerine titremesini,
Çıngıllı mantıyı,bayram baklavasını özledim.

Babamı özledim,
Zile 3 kere basarak kapıyı çalmasını,
Babaya önce kim koşacak diye yarışmayı,
Parmaklarımın ucuna yükselerek onu öpmeye çalışmayı,
Cebinden her gün bizim için bir şey çıkmasını, çok özledim.

Arkadaşlarımla saatlerce telefonda konuşmayı,
Annemle paylaşmayı sırlarımı,
Ve onun en çok beni sevdiğini sanmayı,
Çıldırmışcasına gülmeyi kardeşlerimle ,
Sonra da herkesin taklidini yapmayı...

Teyzemlerde kalmayı,kuzenlerle yoldan geçenlere su fışkırtmayı,
Okula gitmeyi ve saçlarımı her gün 2 örgü örmeyi,
Hayat Ağacı'nı izlerken portakal yemeyi,
Salıncakta sallanırken Canım Babam diye bağırabilmeyi,
Pikniğe gidip sineklere sinirlenmeyi bile özledim.

Ne varsa çocukluğuma dair hepsini çok özledim.

Öznur'la didişmeyi,
Sinirlendim diye kapıları çarpabilmeyi,
İstediğim olmadığı zaman ağlayabilmeyi,
Kendimi odaya kilitleyip hayatı unutabilmeyi,
Kendimle baş başa kalıp hayal kurabilmeyi özledim.

Kimbilir belki de güzeldir büyümek,
Hayata yukarıdan bakabilmek,
Sinemaya izin istemeden gidebilmek,
Yemekten önce abur cubur yiyebilmek,
Müziği son ses açınca uyaran olmaması...

Odanı istediğin gibi dağıtabilirsin mesela,
Ya da haberlerde istersen konuşabilirsin.
En güzel tatlı,Bisküvili Pasta bile değilmiş tam da anlamışken,
Ne dersen de tadı yok şimdilerde hiçbir şeyin,
Allah'ım kimseleri ailesinden ayrı etmesin...

3 yorum:

  1. çok güzeldi..Okurken daldım gittim..Kim özlemiyor ki? Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Görkemli,
    Çok teşekkür ederim,sevgilre benden de :)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK beğendim okurken cümlelerini hep ben tamamladım :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com