2 Ağustos 2012 Perşembe

TÜRK SANAT MÜZİĞİ SEVERLER



Benim gibi Türk Sanat Müziği severlerdenseniz bu siteyi yeni keşfettim,tavsiye ederim...
BAHARI BEKLEYEN KUMRULAR GİBİ

Türk sanat müziği sevmem,dinlemem diyenleri bile baştan çokarır bu nostaljik şarkılar benden söylemesi...
Nostalji iyidir,anıları canlandırır,beni mesela Türk Sanat Müziği çocukluğuma döndürür bu yüzden severim :)
Yoksa yeni şarkıları hiç mi hiç bilmem,varsa yoksa eskiler :
Annem ne dinlerdi?
Babam kimi severdi ?
Anneannem kimden söylerdi ?
Bunlar beni cezbeder,etkiler,içimin yağlarını eritir,çoğu zaman ağlatır,arada bir sevindirir,ama ne olursa olsun anılar beni MUTLU eder...

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com