3 Eylül 2012 Pazartesi

COK KOLAY BIR HAVUÇLU KEK TARIFI


İstek üzerine havuçlu kek tarifimi veriyorum bugün.Akılda tutması da çok kolay ve pratik.
Bu kek mini bir kek arkadaşlar en küçük kalıbınız için uygundur.Hemen taze taze yapıp yemek için bizim çay saati vazgeçilmezimiz diyebilirim.Ayrıca çocuklarına havuç,yumurta yediremeyenler için de bire bir.Tecrübeyle sabittir efendim,afiyet olsun şimdiden...
Malzemeler:
1 kahve fincanı sıvıyağ,
2 kahve fincanı şeker,
3 yumurta,
4 kahve fincanı un,
1 büyük veya 2 küçük havuç,
1 çay kaşığı tarçın,
1 kabartma tozu,
1 vanilya.
Tüm malzemeyi havuç hariç çırpıyoruz,rendelenmiş havucu ilave edip spatulayla biraz karıştırıp yağlanmış kek kalıbına döküyoruz.175 derecede ısıtılmıs fırında yaklaşık 40 dakika pişiriyoruz.

3 yorum:

  1. Gerçekten bu kekin çok meşhur, öyleki benimde en iyi yapabildiğim kek senin bu kekin. Yani namını aldım yürüdüm artık benim meshur havuzlu kekim gidi takılıyorum. Yakında tarifini benden almıştı bu diyebilirim senin için :D

    YanıtlaSil
  2. Netten bulduğum tüm havuçlu kek tariflerini denemişimdir ama istediğim sonucu alamadım. Senin tarifini hafta sonu denemeyi planlıyorum bakalım sonucu yazarım...

    YanıtlaSil
  3. Kekini denedim. Yiyen herkes çok beğendi...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com