11 Ekim 2012 Perşembe

ANNEANNEMİ KAYBETTİK

ÜZGÜNÜM ÇOK üzgün...
Güzeller güzeli anneannemizi kaybettik.
Her ne kadar felç de olsa ,83 -84 yaşında da olsa,son 6 aydır bilinçsiz de olsa,ne olursa olsun.
O güzel gözler bize bakıyordu ve bu bize yetiyordu.
Annemle teyzem,bebeğimizi kaybettik,evimiz boş kaldı diye ağladılar hep...
Biz torunlara onları teselli etmek ve misafirlerimizi en güzel şekilde ağırlamak düştü.
Çünkü anneannem öyle tembihlemişti hep.
Ölmeden önce cenazesini planlamış,kimseler aç kalmasın,herkesleri doyurun bol bol ikram olsun ,karaoğlumu teselli edin vs.bir sürü tembihlerde bulunmuştu canımın içi.
Biz de öyle yaptık.
Gizli gizli ağladık,içimize çöktü yokluğun pamuğum ama kendimize teselli verdik,biz güçlü olmayı senden öğrendik.
Rahat uyu bir tanem...

14 yorum:

  1. Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun.Sizlere de sabır diliyorum her ne kadar yaşlıydı diyerek kendimizi avutsak da bir insanın yokluğuna alışmak kolay değil.Başınız sağ olsun...

    YanıtlaSil
  2. Başınız saolsun. Mekanı cennet olsun.

    YanıtlaSil
  3. başınız sağolsun, nurlar içinde yatsın ninecik...

    YanıtlaSil
  4. Allah nurlar içinde yatırsın başınız sağolsun, Allah sabırlar versin..

    YanıtlaSil
  5. Kendi anneannemi gördüm satırlarda.
    Çok zordur bilirim :(
    Başınız sağolsun.
    Allah rahmet eylesin....

    YanıtlaSil
  6. Dostlar sağolsun.
    Hepinize çok çok teşekkürler arkadaşlar...

    YanıtlaSil
  7. başınız sağolsun allah geride kalanlara sabır versin

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun, Allah size ve tüm yakınlarına sabırlar versin

    YanıtlaSil
  9. Basiniz sagolsun canim, Allah sabir versin..
    Mekani cennet olur Insallah!

    YanıtlaSil
  10. Özgür abla çok üzüldüm ben telefonumdan dolayı eski numaralarımın çoğunu kaybettim arayamıyorum hiçbirinizi...Başımız sağolsun...Herkese çok selamlar...

    Evren

    YanıtlaSil
  11. Özgürcüm başın sağolsun tatlım çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin inşallah.

    YanıtlaSil
  12. Bloğunuzu dolaşırken rastladım Allah rahmet eylesin başınız sağolsun sizlerede sabır versin

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com