6 Aralık 2012 Perşembe

İNSANIN ÇOCUKLUĞU GÖKYÜZÜ GİBİDİR,NEREYE GİTSE PEŞİNDEN GELİR

Dün gibi babam,
Her mektubuma bu şekilde başlıyorum ama gerçekten de gidişin dün gibi.
Sanki 8 ay hastalık yaşamamışsın gibi,
90lı kilolardan 40lı kilolara eriyip bitmemişsin gibi.,
Sanki, hani hep yaptığın gibi zile 3 kez basıp, birden geliverecekmişsin gibi...
Babam,
Sana özlemim her gün kat be kat artıyor.
Ramazan geldi geçti,bayram geldi geçti,kurban geldi geçti,yeni yıllar geldi geçti sen gelmedin.
Eskiden bayramlarda hep bir arada olurduk.
Çok özledim babam.
Ne çok severdin misafiri ,sen eve dönünce tüm eşin, dostun, akraban, kim varsa çağırır,eve toplardın.
Herkesi bir arada göreyim diye.Ama bilmezdin ki biz içten içe sinir olurduk.
Gelenlere değil,insan sevmediğimizden değil,misafir sevmediğimizden hiç değil,seni paylaşmak istemediğimizdendi baba.
Zaten kısıtlı olan süremizi hep bizimle geçirmeni istediğimizdendi.
O yüzden erken yattığında da üzülürdük.
Ne olurdu biraz daha otursaydın bizimle !
Sabah erken kalkıp bize süpriz kahvaltılar hazırlardın ya baba,seninle yediğimiz her şey gibi tadı damağımda.
Hayatın bizi mutlu etmek üzerine kuruluydu sanki !
Ne istersek alıyor,ne seversek onu yapıyor,her zaman ama her zaman gözümüzün içine bakarak bizimle konuşuyor ve ne olursa olsun bizi dinliyordun baba.
Biz 3 kızdık.
Bilmiyorum neden ben hiç kardeşlerimi babam onları benden çok seviyor diye kıskanmadım.
Halbuki Öznur senin kara kızın,Özge de kraliçendi.
Biz hepimiz kendimizin senin gözünde özel olduğumuzu bilirdik.
Ben beni de çok sevdiğini bilirdim,beni en çok sevmene gerek yoktu.
Sen zaten herkese kendini özel hissettirirdin.
Sen herkesi mutlu etmeyi çok iyi bilirdin.
Etrafına neşe saçardın baba,ardından bu kadar çok ağlanması yakıştı mı sana!
Herkesi eğlendirmeyi kendine görev edinirdin.
Pikniklerde masa donatmayı,yardımlaşmayı,kalp onarmayı,özür dilemeyi,güldürmeyi,dans etmeyi,taklit yapmayı,ıslık çalmayı,insana insan gibi değer vermeyi,peynir eritmeyi,mangal yakmayı,sürpriz yapmayı,lezzet dünyanın öbür ucunda da olsa peşinden gitmeyi,aileye en büyük değeri vermeyi,cömertliği,mertliği,saygıyı sevgiyi,merhameti,daha sayamadığım bir çok şeyi hep senden öğrendim baba.
Hani hep diyorum ya sen dünyanın en iyi kalpli adamı ve en iyi babasısın.Hergün buna daha çok inanıyorum .
Biliyorum tüm kızlar babalarının kıymetlisi,bunu 114 kız hep birlikte yazdığımız kitabımızda da görülüyor görülüyor olmasına da benim için hiç değişmez madalyam sendedir baba.
Ne kadar çok ağlasam da sana yazmak kendimi iyi hissettiriyor baba.
Yazmak istediğim o kadar çok şey var ki daha mektuplara sığmaz.
Gidişin 17 yıl mı olmuş yemin ederim saymıyorum annem arada bir söylüyor bana dün gibi baba.
Ne kadar çok özlesem de o kadar içime işlemişsin,o kadar çok senle doldurmuşsun ki beni dün gibi baba.
Neden rüyalarıma hiç girmiyorsun merak ediyorum.Bari orda hasret gidersek be güzelim.Sarılsak doya doya,öpsem mis gibi Brüt kokan yanaklrından kaymak gibi.
Sen hiç traşsız dolaşmaz mıydın baba sakalının battığını hiç hatırlamıyorum.
İnsan hasta yatağından kalkıp karısı yavrularına sürpriz pide yapar mı ?
Babanız Bekir Aydın'sa yapar.

3 yorum:

  1. canım benim allah rahmet eylesin.. ama hayat bu işte gidişlerin ardından dökülen gözyaşı özlem hasret hepsi insanın canını yakıyor ama ayakta kalmakta gerek mecbur..Allah sevdiklerimizn acısını bize yaşatmasın..babanın mekanı cennet olsun canım:(

    YanıtlaSil
  2. Öyle iyi bir insanmış ki şimdi nurlar içinde yetıyordur....Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  3. Grееtings from Floridа! I'm bored to death at work so I decided to check out your blog on my iphone during lunch break. I love the info you present here and can't
    wait to take a look when I get home. I'm amazed at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm nοt еven using WIFΙ, just 3G .
    . Αnywayѕ, wonderful ѕіte!

    Reνieω mу рage ... wedding dresses

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com