14 Aralık 2012 Cuma

ÇOK MU ŞEY İSTİYORUM ANNE ?

Özledim annem.
Çok kereler acaba annem kırıldı mı ki üzüldü mü ki diye düşündüm babama  mektup yazarken.
Adına asla kıskançlık diyemem çünkü benim annem kıskanmaz.
Hayatımda kimseyi kıskandığını görmedim.
Ama bazılarının dediği gibi ''Ne babaymış be! ''diye geçiriyor mudur içinden acaba.
''Varsa yoksa babası ! Yaza yaza bitiremedi aşkını '' diyor mudur diye hem yazar hem düşünürüm.
Canım annem , aklından geçti veya geçmedi.
Bilirsin sen bendeki yerini.!
Ödüm kopar benim annemi kırmaktan.
Konuşurken 2 kere düşünürüm onunla, başka hiç kimseye yapamadığım gibi.
Aklıma gelen dilimdedir benim ,içimde tutamam çünkü, bilen bilir.
Ama annem denilince, akan sular durur.
Annem.!!!
Yoku var eden,tüm üzüntülere göğüs geren,bizi yalnız başına okutup büyüten...
Bin bir çeşit hastalıkla mücadele ederken bile hep gülümseyen.
Sen bizi hiç yarı yolda bırakmadın anne,hep tuttun elimizden.
Seni üzsek de,bilmeden kırsak da,verdiğimiz sözleri tutamasak da...
Sen her verdiğin sözü tuttun anne teşekkür ederim.
Her zaman bizim için kendini feda ettin.
Para biriktirebilmek için ''bir simit bir somun ekmek parası'' dedin,acıktığında bir simit bile almadan gezdin çarşıda pazarda.
Kimse bilmez, yıllarca bizim de bir evimiz olsun diye,dolmuş parası vermemek için her yere yürüyerek gittin.
Her ne kadar sigorta karşılasa da, herkes gibi özele değil,sağlık ocağına,devlet hastanesine tedavi oldun...
Biliyorum anne, hep bizim için.
Tek hamurdan 3 çeşit çıkarmayı da ,beyazları arada kaynatmayı da,kocaya -babaya saygıyı da,evlada her daim sabrı da,herkesi affetmeyi,hiç kimseye küsmemeyi de,hastalıkları kafaya takmayıp hayatla dalga geçmeyi de hep senden öğrendim.
Zenginken de fakirken de asil durmayı ,her zaman gururlu olmayı ,namuslu olmayı ,bereket için şükür etmeyi,insanları ,çiçeği, böceği sevmeyi ,dizilerle kafa dağıtmayı,dikkat edip kimseyi kırmamayı,depresyonu,pasiflorayı...
Daha ne varsa hayata dair güzel ,hep senden öğrendik annem.
Her zaman ama her zaman şükür ediyorum Allah'ıma beni böyle bir ailede dünyaya getirdiği için.
Babam da, sen de dünyanın en özel insanları,en iyi anne babasısınız gözümde.
Allah'ım herkese nasip etsin,amin.
Sen yokken seni çok özlüyorum anne,ne kadar söyleyemesem de.
Seni çok seviyorum anne,her zaman öpmesem de.
Sana hep ihtiyaç duyuyorum anne,her ne kadar büyüsem de.
Hep başımı okşa,hiç bir yere gitme istiyorum,evinden başka yerde rahat edemesen de.
İster otele, ister denize hep seninle gitmek istiyorum,dişlerini düşürsen de.
Dikişlerimi hep sen dik istiyorum,zaten beceremesem de.
Çok mu şey istiyorum anne ?

2 yorum:

  1. Nasil guzel, nasil icten olmys ozgurcum bayildim...

    YanıtlaSil
  2. Nasil guzel, nasil icten olmys ozgurcum bayildim...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com