7 Ocak 2013 Pazartesi

NE Mİ YÜZÜMÜ GÜLDÜRÜR ???



Aşkım iREm!
Kedimiz Potik
Yeğenim Ata!
Yine Ata.!.
Gülüşlerimiz hiç solmasın,ağzımızın tadı hep yerinde olsun,tüm insanlar sağlıklı,herkesin ailesi yanında olsun...
Bizim sokaktan balıkçının geçmesi sevindirir beni,
En sevdiğim şeydir çünkü BALIK !
Yesem, yesem hiç bıkmam.
Canım ayıklamayı ve pişirmeyi çekse de çekmese de !
Kışın havanın GÜNEŞLİ olması da gülümsetir beni,
(Çok şükür Antalya'da yaşıyorum ve hep güneşli !)
Ya da YAĞMUR yağması ...
(Ama en fazla 2 gün ardarda yoksa çamaşırlar kurumuyor :))
Tertemiz bir MUTFAK !
Çok mutlu eder ,
Ben yemeği yapmışım ve görünmez bir EL arkamdan tüm bulaşıkları,ocağı,tezgahı halletmiş:) (hayal)
Hayal demişken;
 Hayal kurmak ! ( kendime geldiğimde hep yüzümde KOCA bir gülümseme oluyor.)
iROŞUM ve ona İroş dememden hoşlanmaması :)
Kıs kıs gülüyorum kuzuma o artık büyümüş.
Seni düşünmek de mutlu ediyor beni Özgem !
(Ablasına çok uzak olmasına rağmen ) (hem yaş aralığı hem mesafe olarak) Her telefonda kendimizle dalga geçip KAHKAHALARLA gülmemiz ve her telefonu kapatırken 'ne zaman geleceksiniz diye sorması '
Dekorasyon  DERGİ lerine bakmak ya da bloglarına !
 Ve işte oralarda hayallere dalmak de mutlu ediyor beni,
Pazar gezmek de ...
Meyve sebze,çul çaput,kıyafet fark etmez BAYILIRIM :D
Arkadaşım Saadet 'le paylaştığımız yöntemler (anladın sen onu)
Her yere YÜRÜMEK kafamı dağıtır,rahatlatır ve tüm vidalarımı gevşetir :)
Ata'yı güldürmeye çalışmak ve onun uzun süre CİDDİYETini bozmaması ,son zamanlarda en güldüğüm şey!
VE yine Ata 'nın her kızdığı şeye yumruk sallaması
(hoş bir şey değil ama çatlak teyzesi bayılıyor onun yüz ifadesine)
Potik 'in uyurken inlemesi,BAZEN de horlaması :)
Ayaklarımın SICACIK olması ( her ne kadar sık olmasa da )
Kışın yine, sıcacık SAHLEP    ve bol tarçınlı BOZA artı kestanee !!!
Düşüncesi bile gülümsetir beni...
İrem'in 'yine mi benim sevdiğim yemek yok'diye surat asması
(çoğu anne gibi ben de bu duruma gıcık olsam da her sebze yemeğinde aynı şeyi bıkmadan söyleyip durması beni güldürüyor :))
Potik'in uyanma saatimi atlayıp geç kalırsam beni uyandırmak için harcadığı çaba :)
(En kızdığım yerlere tırmanıp ses yapıyor )
Kaymak gibi traş olmuş bir yakışıklı kocayı ÖPMEK
( parfüm sıkmadan alayım bir zahmet )
Kaymak demişken taze kAymak ve bal ! KEPEKLİ ince bir dilim ekmek üstü (ba-yı-lı-rım)
Mutluluktan ve kaloriden 4 KÖŞE  olurum :)
Radyoda en sevdiğim ŞARKI nın çıkması ! oley!
Birilerinin bana SENİ SEVİYORUM demesi ...
(kim mutlu olmaaz)
Benim BİRİLERİNİ çok sevmem ve onların yakınımda olması (çok şükür)
Aklıma geldikçe ŞÜKÜR ETMEM (tavsiye olunur) En kötü anında bile insanın yüzünü güldürüyorr.
İrem'in ONE DIRECTION fanatikliği ve onlar hakkındaki her şeye inanması :)
Benim o yaşlardayken kimlere hayran olduğumu DÜŞÜNMEM ve ANILAR ...
Daha üst sıralarda olması gerekti ama neyse : Tabii ki TATLI !
Her ne kadar Allah'ım soğut beni diye sürekli DUA etsem de bir türlü vazgeçemediğim :)
Benim gibi tatlısever birisi : Funda Ablam :)
 Birlikteyken her şeyle dalga geçip gülebildiğim nadir insanlardan
''Tövbe YARABBİM gibi bir şey '' DEMEM
Biraz önceki gibi kendi kendime yarttığım laflar bulup etrafımdakilerle birlikte gülmek :)
Kamuran ve onun ciddiyeti :))
Bana ne komik işte!
Ya da MUTLUyken çok konuşması :)
( çok konuştuğu zaman ona BAYILIYORUM )  Sık olmadığı için herhalde :)
SALINCAK,
Yeni bir KİTABA başlamak :)
Gitar çalan İrem,Ata binen İrem,voleybol oynayan İrem,tabii ki DERS çalışan İrem (tüm annelerin hayali )
GÜLMEK  için bahane yaratmak...
Süzme yoğurt,
Yılbaşı SÜSLERİ,
Lapa lapa yAğan KAR,(çok özledim)
Özlemek deyince aklıma gelen tabii ki BABAM !!! Esprileri,gülüşü,iyi kalpliliği,yemekleri...
(Konumuz gülümsemekti di mi )
Yemyeşil bahar,sapsarı dökülmüş yapraklar,balkonumda açmış çiçekler,taze meyve...
O kadar çok ki gülümseten güzellikler
Minicik bebek ayakları,
Annem,
Ailem,
Volkan Konak, İclal Aydın veya Müşfik Kenter'in ŞİİR okuması,
Daha çok insanın şiir okumasını DİLEMEK,
Daha güzel şiirler YAZABİLMEK
Para kazanmak,
vS ,Vs, vS
İşin aslı GÜLÜMSEMEK için BAHANE yaratmak belki de...
Sevgiler ve bol gülücükler herkese :)))


2 yorum:

  1. Çok hoş bir liste olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Liste cok hos gercekten,icten gelenler yazilmis...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com