22 Ocak 2013 Salı

YAVRUMA...

Benim dostluğum 3 günlük değil,
Sen olduğun sürece ben varım.
Ağladığında da yanındayım,
Düştüğünde de arkandayım.
Korkma ben zaten seni tutarım.
Belki de biz çelme takarız hayata,
Dönüp arkamıza bakmamacasına.
Bize yan bakanlara nispet,
Kıskananları çatlatırcasına.
Ben varken kimse acıtamaz canını annem,
Güler geçeriz beraber.
Gidene el sallar,
Yeniliklere koşarız beraber.
Ne kadar söylesem de yaşaman gerekeni yaşayacaksın,
Biliyorum beni hep gururlandıracaksın,
Gözyaşları ruhun ilacıdır gerektiğinde koyver,
Annen her zaman destekçin sen kendine güven gerisini boşver.
Hayatının amacı mutluluk olsun,
Gülüşün hiç solmasın yavrum.

öZGÜR vAHİDE dİNÇ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com