14 Mart 2013 Perşembe

şiir yarışması

BELKİ HALA GÜZELİMDİR
adlı şiirimle Tilki Kitap şiir yarışmasına katıldım.
Bana şans dileyin :)



Her yıl yeniden başlamak gibi seni sevmek,
Yıl ortasında pişman olup,
Sonlarına doğru vazgeçip,
Yeni yılda yeni başlangıçlar ve yeniden sevmek...
Boşuna di mi değişir diye beklemek ?
Bir gün gelir yeniden farkıma varır,
Seni seviyorum diye bağırır,
Kalbimi yeniden çılgınca attırır.
Eşe,dosta,arkadaşa,kim çıkarsa önüne
Yine ,yeniden, eskisi gibi
Aşığım diye haykırır.
Belki.
Çok geç değil.
Belki hala güzelimdir.
Elimin titremesi sinirsel,
Saçımın sertleşmesi boyadandır.
Kaz ayakları genetik,
Selülit herkesin derdi onu da geçtik,
Yer çekimine uyum sağlayan yerleri de gizledik,
Kederli bakışı da yorgunluğa verdik.
Kime söylüyorum ego ses ver !
Belki.
Çok geç değil.,
Belki, hala güzelimdir.
Gözlerim gözünde aşkı görmez oldu.
Çok mu alıştık birbirimize,
Kalbim seni görünce çarpmaz oldu,
Yaşlandık da teklemeye mi başladı sence ?

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com