19 Temmuz 2013 Cuma

ÖZLEM

Bu babalar günü öyle mutsuzum ki babam ,
Yanına bile gelemedim.

Her zaman gülen kızın artık eskisi gibi çok kahkaha atmıyor biliyor musun?
Bana şakir derdin çok konuştuğum için ,
Artık konuşmak bile içimden gelmiyor babam inanabiliyor musun?
Bizi görebiliyor musun babam merak ediyorum.
Ruhun gelip dolaşır ,izlermiş bizi ara sıra, diye okumuştum bir yerlerde...
Ne zaman ki biz seni anmayı bırakırsak işte o zaman gerçek anlamda ölüp ayrılırmışsın aramızdan...
Böyle diyordu kitap ne kadar doğru bilmiyorum.
Gelip gidiyorsan biliyorsun ya zaten bizi,
Hiç birimiz eskisi gibi değiliz!

Ruhum hiç yaşlanmayacak sanırdım.
Yanılmışım..
Konuşmaya ,gülmeye,sevmeye,
Hiç bıkmayacağımı sanırdım.
Bizi hiç bırakmayacağını sandığım gibi...

Kim alışabildi ki sensizliğe ki?
Ben kabulleneyim.
Benim geçmişim sensin babam,
Anılarım sensin.
Mutluluğum,mutsuzluğum,
Varlığım sensin babam.
İçimi acıtan sonsuz yokluğun.

Gardım düşüyor,gün geçtikçe daha çok üşüyorum.
Engel olamıyorum


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com