21 Ocak 2015 Çarşamba

GİTMEN DEĞİL SADECE

Bazen sadece keske,
Gitmen olsaydı derdim diyorum.
Değil...

Gitmen kapıyı açtı,
Çıkan canavarları
Görsen vallahi de billahi de
İnanmazdın baba...

Kıyamam sana anlatmaya,
Öyle çoklardı ki,
Öyle kötü kalpliydiler ki.
Sen bize hayatı böyle anlatmamıştın baba...

Zorla, çok zorla kapattık kapıyı geri.
Unutmaya çalıştık acıtmalarını bizi,
Ama izi kaldı, o çok belli,
Boşver be baba, özür dilerim üzdüm seni...

Bazen diyorum keşke,
Bu kadar çok sevmeseydin bizi,
O zaman gidişin bu kadar çok koymazdı belki.
Senden sonra sadece yalandan sevmelerle avutuyoruz kendimizi...

Biz de olduk ana,baba,
Sevmelere korkar olduk baba.
Ne kadar çabalasak da olmuyor,
Sen zaten biliyorsun yaşanan hiç bir şey geri gelmiyor...

Her nefeste daha çok özlüyorum çocukluğumu baba,
Gitmen değil sadece,
Kimsesizliğim acıtıyor içimi,
İyi ki varsın ama yoksun baba...

Özgür Vahide Dinç





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com