28 Ocak 2015 Çarşamba

PLASTİK ÇİÇEKLER GİBİ YAPAY OLDU AŞK DENİLEN ŞEY DE

Plastik çiçekler gibi yapay şimdi aşk denilen şey de.
Olmaması mümkün mü,
Yediğimiz içtiğimiz kokladığımız hava bile sahteyken,
Sevginin yüzeyselliğine  mi şaşırılar.
Şaşırıyorum evet.

Ne varsa istediğin bulup hemen göndereyim,
Ben yalnızca bir şey istesem...
Eski bir sevgilim vardı oralarda
Bulup bana getiriversen...

Çok yıllar oldu biliyorum.
Ne söylesem boş,
Çünkü haksızım !
Ama yok mu hakkım
Canım yok mu benim?
Eski günlere dönemez miyim?

Her şeyin anlamlı,
Her şeyin değersiz olduğu günlere.
Yağan yağmurun ,tutan karın delicesine mutlu ettiği günlere,
Sabahlara kadar çalışıp
Ertesi gün sınava kalkılamadığı günlere,
2 zeytin 1 köşe ekmekle karın doyurulup,
Ucuz şarapla kafa bulunan günlere...
Tek kanallı televizyonla vakit geçirilip
Tatillerin gelmemesini beklemeye...

Hiç kimse benim kadar sevmeyecek seni
Derken beddua mı ettin.
Madem kimsenin sevmemesini diledin,
Sen neden bırakıp gittin?
Pardon  bendim giden
Peki bu muydu sevgin
Vazgeçmek mi gerekirdi hemen.
Ferhat dağları delmiş,
Sen bir tabuyu delemedin.

Ey aşk!
Çok hoyrat kullandım seni biliyorum.
Ama şimdi özür diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin

FEEDJIT Live Traffic Feed

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin

Blog Arşivi

Sesli Sozluk: Seslisozluk.com

Antalya'da Yaşamı Kolaylaştıralım

Ev yemeği istiyorum,
Evime temizlikçi bayan arıyorum,
Evime gelsin kuaför,manikür,pedikür,

Mail atmanız yeterli tüm hizmetler kapınızda...
ozgurvahide@hotmail.com